reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Jahn

Peter Jahn

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek večne nespokojný, ktorý skúsil prácu baníka, technika, univerzitného učiteľa i riaditeľa. V každom prípade som osoba, ktorá sa môže každému pozrieť priamo do očí. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Ženy patria k platni

Peter Jahn

Ženy patria k platni

„Žene historicky patrí úloha starať sa o rodinu. Výnimku tvoria snáď len ženy s mužským myslením.“

  • 22. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 894x
  • 453
Patrím k ŠTB

Peter Jahn

Patrím k ŠTB

Kto všetko k ŠTB patrí nájdete na stránke http://www.upn.gov.sk/regpro. Zaujímavé čítanie. Stačí zadať meno, priezvisko a je to jasné!

  • 9. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 565x
  • 79
Ako to urobiť pán Minister?

Peter Jahn

Ako to urobiť pán Minister?

Tí čo pochybovali, nemali pravdu. Dostal som odpoveď a zdá sa, že v zákonnej lehote. Priamo od generála sekcie. Dostal som ju včera ako reakciu na môj článok, ktorým som ponúkal spoluprácu pánovi ministrovi. Šampanské ale neotvárajte. Zatiaľ sa meniť nič nebude. Na občana sa proste kašle.

  • 3. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 078x
  • 7
Chcem sa s Vami stretnúť pán Kaliňák

Peter Jahn

Chcem sa s Vami stretnúť pán Kaliňák

V článku „Učme sa od polície“ je popísaná ťažkopádnosť vybavovania bežnej administratívnej agendy na dopravnom inšpektoráte v Banskej Bystrici. Ako vyplýva z reakcií občanov, je to problém celoslovenský. Je to zámer alebo neschopnosť kompetentných vyriešiť tento roky trvajúci problém? Viete o ňom pán minister?

  • 22. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 429x
  • 4
Tiež patríte do šrotu?

Peter Jahn

Tiež patríte do šrotu?

Z príležitosti mojej päťdesiatky som vyznal svoje želanie: „Už len zdravý, šťastný a bohatý chcem byť ...“, moji gratulanti mi však taktne pripomenuli: „Že pokiaľ do päťdesiatky som sa nestihol stať bohatým, zdravým a múdrym, tak po päťdesiatke to už určite nestihnem“. Trochu potešujúce pripomenutie reality bolo od rovesníkov: „Pamätaj, že časy, kedy sme boli mladí, pekní a sprostí sa už minuli.“

  • 15. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 876x
  • 7
reklama
S Bélom sa chcem hrať

Peter Jahn

S Bélom sa chcem hrať

Keď sa obzriem okolo seba a tiež trochu späť, nie je veľa takých ľudí, ktorých si vážim, ktorí sú mi vzorom, o ktorých môžem povedať, že vďaka nim sme sa pohli o kúsok vpred. To množné číslo je mierne zavádzajúce. Neurčuje či ide o mojich kamarátov, či o obyvateľov obce, Slovenska, Európy či sveta. Keď hovorím o Bélovi Bugárovi je jasné, že ide o Slovensko a vzťahy týkajúce sa Maďarov a Slovákov.

  • 11. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 162x
  • 25
Z moci úradnej

Peter Jahn

Z moci úradnej

„Denne stretávam stále viac ľudí, ktorých by som najradšej poslal ...“

  • 8. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 880x
  • 1
Dakujerm Ti Susy

Peter Jahn

Dakujerm Ti Susy

Je tomu týždeň, čo som si na „youtube“ pozrel vystúpenia novo objaveného anglického taletu Susan Boyle. Nie som nejaká padavka ale i dnes, keď už záznam z jej vystúpenia som si prezrel niekoľko krát, tlačia sa mi slzy do očí. Prečo? A prečo s týždňovým oneskorením sa k tomuto pocitu priznávam?

  • 8. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 749x
  • 3
Ste MBA?

Peter Jahn

Ste MBA?

Pokiaľ ste MBA alebo sa ním máte záujem stať, potom Vás bude zaujímať informácia, že pri občianskom združení STRATEGY v Banskej Bystrici vznikol celoslovenský klub držiteľov tohto titulu.

  • 4. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 619x
  • 25
Učme sa od polície

Peter Jahn

Učme sa od polície

Sú nápady blbé, blbšie a geniálne. Kam zaradiť tento ponechám na Vás. Skutočnosťou je, že na Bansko-bystrickom dopravnom inšpektoráte ho používajú s menšími obmenami už takmer desať rokov a ako ma ubezpečil službu konajúci pracovník, dosahujú s ním najlepšie výsledky v rámci celého Slovenska. Na čom je založený?

  • 2. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 452x
  • 14
reklama
Budem voliť Ibiho ...

Peter Jahn

Budem voliť Ibiho ...

Nedávno mi prišiel mail: „Ja budem voliť Ibiho. Vie robiť srandu a perfektne ovláda reč diplomatov“. Nechcem robiť propagáciu Ibimu ale v tejto správe je ukrytá podstata. Záujemcov o „prácu“ v Európskom parlamente je neúrekom. Ich reklamné slogany nás informujú o všeličom možnom, len o tom podstatnom nie. Tým sú práve odpovede na základné otázky:

  • 2. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 150x
  • 9
Hambím sa, že žijem na Slovensku.

Peter Jahn

Hambím sa, že žijem na Slovensku.

Pred dvomi rokmi, 23. júna 2007, som po doručení obsielky od fy Lawyer Partners a.s., obsahujúcej návrh na uzatvorenie dohody o novácii, uhradil čiastku 1.000,- Sk za nedoplatok 40,- Sk. Podľa vyjadrenia spoločnosti som tento, na základe ich výzvy, uhradil. A to bola chyba. Ako som vyrozumel z obsielky, keby som tak nebol urobil, týkal by sa ma generálny pardon a všetko by bolo v poriadku. Ale keďže som tak urobil, generálny pardon sa ma netýkal a preto som povinný uhradiť 120.000,- Sk.

  • 1. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 097x
  • 9
reklama
SkryťZatvoriť reklamu